Marketing medical

Serviciile noastre sunt concepute cu accent pe dezvoltarea clinicii dvs. respectiv atragerea şi păstrarea de pacienţi.

Acum mai mult ca oricând pacienţii apelează la internet pentru a identifica furnizorii de servicii medicale (clinici, spitale). Chiar dacă în prezent clinica dvs. medicală are success, există o evoluţie a pieţei continuă şi este uşor ca iniţiativele să devină stagnante sau ineficiente.

Noi vă propunem câteva idei de marketing medical:

  • Efectuaţi un audit pentru site-ul dvs. – Cu 100 sau 1000 de actualizări de algoritm pe care Google le lansează anual, este esenţial să verificaţi şi să actualizaţi conţinutul şi structura site-ului dvs.
  • Viteza paginii şi timpul de încărcare joacă un rol important în clasarea paginii dvs.
  • Aţi realizat vreodată un raport sau aţi început să urmăriţi locul în care sunt clasate paginile dvs. pentru cuvintele cheie care contează cel mai mult pentru serviciul medical oferit?

Utilizarea Instagram-ului

Instagram este una dintre platformele de social media cu cea mai rapidă creştere. Folosirea Instagram pentru a împărtăşi cu pacienţii actuali a unor rezultate obţinute de la estetică la operaţii dificile, cazuri deosebite, poate duce la o expunere excelentă pentru clinica dvs.

Un Instagram de succes ar trebui să aibă:

  • Profil de afaceri adecvat şi biografia completată
  • Postările să conţină cuvinte cheie
  • Postările să includă sigla clinicii
  • Imagini unice pentru practica medicală

Creaţi o promoţie şi trimiteţi pacienţilor

Atrageţi şi recompensaţi prin fidelizare cu promoţii unice.

Adesea, promoţiile de marketing în domeniul sănătăţii se concentrează doar pe atragerea de noi pacienţi, dar aplicarea acestora la pacienţii existenţi creşte valoare pe pacient cresc vânzările precum şi loialitatea pacientului.

Organizaţi şi utilizaţi evenimentele Facebook

Un eveniment vă poate ajuta ca medic să vă prezentaţi noi servicii şi procedee unice pentru clinica dvs. precum să vă faceţi conexiuni cu profesionişti din domeniul sănătăţii şi potenţiali pacienţi.

Sfaturi pentru un eveniment reuşit:

  • Planificaţi cu mult înainte: acordaţi cel puţin 6 – 8 săptămâni pentru a promova evenimentul
  • Timpul contează: zilele de miercuri şi joi de la ora 18:00 la ora 20:00 sunt cele mai bune.
  • Demo live: oamenilor le place să vadă o componentă interactivă, mai ales dacă oferiţi servicii de înfrumuseţare.
  • Preţuri specifice pentru eveniment
  • Crearea de videoclipuri care prezintă specialităţile pe care le aveţi, respectiv medicii care profesează la unitatea medicală
  • Oportunităţi de blogging pentru cetăţeni în scopul recunoaşterii activităţii dvs. şi în scopul de a vă constitui ca o autoritate pe o anumită specializare.
  • Generare de recenzii

Evaluarea pacienţilor poate fi o modalitate de a promova vizibilitatea şi credibilitatea în practica dumneavoastră medicală.

Unii pacienţi ar putea fi confortabili să lase o recenzie pe Google, în timp ce alţii pe Facebook. Indiferent de caz, toate aceste platforme sunt benefice pentru reputaţia online a clinicii dvs. şi pentru rezultatele căutării.

Publicitatea digitală pentru a atrage noi pacienţi

În 2018, platformele de publicitate, cum ar fi Google Ads, au adus informaţii importante pentru consumatori, oferind modalităţi specifice de a viza profilul ideal de public în funcţie de vârstă, venit, sex, zonă geografică, interese.

Existenţa unui medic care să ofere recomandări

Recomandările unui medic pot fi factor care contribuie substanţial la creşterea constantă a bazei pacienţilor pentru practica dvs. medicală.